Thursday, January 27, 2022 20:40

ABC Human Capital

     
Posted by on Friday, December 3, 2021, 5:28
This item was posted in Joburi vanzari si retail and has 0 Comments so far.

Scurta descriere a companiei

ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

Cerinte


– studii superioare tehnice in domeniul constructii civile si industriale
– cel putin 5 ani experienta intr-o pozitie similara
– foarte bune abilitati de lucru pe calculator (utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel), Autocad, Microsoft Project si a cel putin unui software de devize (WinDev/Intelsoft)
– analitic, capacitate organizatorica, spirit de echipa, capacitate decizionala si operationala
– carnet auto , disponibilitate deplasari 20%
– limba engleza constituie un avantaj.

Responsabilitati

-deschide fisa analiza oferta; realizeaza analiza “cererii de oferta” conform proiect (sau documentatie pentru proiectare si executie);
-verifica documentatia – daca este sau nu completa (piese scrise, piese desenate);
-analiza si verificarea din punct de vedere tehnic a proiectului (privind tehnologia de executie, folosirea materialelor noi performante si uzuale, etc.)
-face propuneri de schimbare, daca e cazul, a solutiilor tehnice – adaptabile specificului si dotarii firmei;
-emite cereri de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, aparate, semifabricate pentru ceea ce este nou fata de alte proiecte;
-emite cereri de oferte catre posibilii subantreprenori de specialitate – privind executia unor lucrari de specialitate;
-intocmire comparativa intre ofertele primite – pe specialitati;
-verificare a cantitatilor date de proiectant;
-legatura cu proiectantul lucrarii – obtine obiectiuni scrise si/sau telefonice privind suplimentarea acestora, daca e cazul, discutarea eventualelor solutii tehnice;
-intocmeste normele locale si/sau face analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport) si/sau incadrarea acestora in norme de deviz;
-intocmeste “Lista cantitatilor de lucrari” – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
-intocmeste calculul cost de santier;
-intocmeste graficul de executie a lucrarilor;
-intocmeste graficul de plati;
-intocmeste “dosarul ofertei” conform cererii de oferta( inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii,etc.);
-obtine informatii relevante pentru a se emite oferta, pentru situatii de cereri de oferta incomplete;
-participa impreuna cu echipa la finalizarea documentatiei pentru licitatie si predarea acesteia la sediul autoritatii contractante sau pe SEAP
-completeaza formularele necesare participarii la licitatie conform instructiunilor de completare si conform legilor in vigoare.

Article source: https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/locuri_de_munca/176097/