Tuesday, November 12, 2019 20:47

APT Resources & Services SRL

     
Posted by on Tuesday, July 9, 2019, 17:35
This item was posted in Joburi vanzari si retail and has 0 Comments so far.

Scurta descriere a companiei

APT RESOURCES SERVICES SRL

Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, ITC, inginerie, retail, auto-motive.

Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

Cerinte

Cunosti limba Franceza la un nivel A2?
Ai bune abilitati de comunicare scrisa si o buna atentie la detalii?
Iti place domeniul bancar si vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara?

APT angajeaza pentru clientul nostru, o companie multinationala foarte cunoscuta si lider in domeniul serviciilor bancare, un Asistent Analist cu limba franceza A2 in departamentul backoffice.
Succesul companiei se bazează pe oamenii din echipa lor. Atrage, dezvolta și pastreaza oameni implicaţi, determinaţi si talentați, ca tine.

Responsabilitati

Ce va trebui sa faci:

Sa examinezi fișierele clienților pentru identificarea documentelor lipsă sau incomplete;
Sa soliciti documentele lipsă conform procedurilor interne și ale proiectului;
Sa completezi dosarul clientului cu documentele lipsa;
Sa utilizezi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) dar si instrumente precum CRM si EMC.

Iti oferim:

Salariu motivant;
Tichete de masa;
Training structurat;
Mediu de lucru placut si dinamic.

080719DEC

Article source: https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/locuri_de_munca/128147/