Thursday, June 27, 2019 2:45

UniCredit Bank

     
Posted by on Thursday, June 13, 2019, 16:45
This item was posted in Joburi vanzari si retail and has 0 Comments so far.

Scurta descriere a companiei

In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

Cerinte

• Studii superioare;
• Experienta profesionala minim 4 ani in activitati de casierie sau in activitati de gestionare si optimizare a numerarului;
• Cunostinte solide despre procesarea tranzactiilor cu numerar si carduri;
• Cunoasterea reglementarilor, legislatiei interne si internationale in domeniu (BNR, etc).
• Abilitati foarte bune de comunicare verbala si in scris;
• Abilitati de negociere;
• Gandire analitica si inovativa;
• Foarte bine organizat, atent la detalii, seriozitate, capacitatea de stabilire corecta a prioritatilor, stapanire de sine, abilitatea de a lucra in conditii de stres;
• Spirit de echipa;
• Cunoasterea limbii engleze;
• Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Power Point).

Responsabilitati

• Monitorizarea si alimentarea optima a ATM / BNA-urilor administrate de furnizorii de servicii de “numerar in tranzit”.
• Monitorizarea permanenta, optimizarea nivelului de numerar si transmiterea comenzilor pentru redistribuirea acestuia intre ATM / BNA-urile administrate de furnizorii de servicii de “numerar in tranzit”, sucursalele bancii, clientii bancii ce beneficiaza de servicii de colectare a numerarului, tezaurele regionale, centrele BNR si alte institutii de credit, de stat sau particulare cu care sunt incheiate conventii de colaborare.
• Onoreaza solicitarile de alimentare, remitere sau schimb de cupiura venite din partea agentiilor, sucursalelor si clientilor ce beneficiaza de servicii de colectare a numerarului prin furnizorii de servicii de “numerar in tranzit”.
• Efectueaza demersurile necesare pentru operatiunile de retragere sau depunere de numerar la BNR, de vanzare sau cumparare de numerar de la alte institutii de credit, de stat sau particulare, precum si pentru operatiunile de import si export de numerar.
• Ofera consultanta casierilor privind gestiunea optima a numerarului in cadrul agentiilor sau sucursalelor bancii in care acestia activeaza.
• Ofera consultanta privind activitatea de casierie in concordanta cu regulamentele, procedurile si legislatia in vigoare.
• Joaca rolul de persoana de contact intre furnizorii de servicii de “numerar in tranzit” si casierii din agentiile sau sucursalele bancii.
• Joaca rolul de persoana de contact intre furnizorii de servicii de “numerar in tranzit” si departamentele din sediul central al bancii.
• Joaca rolul de persoana de contact intre casierii din agentiile sau sucursalele bancii si Banca Nationala a Romaniei.
• Efectueaza activitatile de raportare catre BNR conform regulamentelor, procedurilor si legislatiei in vigoare.
• Reconciliaza facturile emise de furnizorii de servicii de “numerar in tranzit” pentru servicii de transport, procesare si alimentare a ATM / BNA-urilor.
• Asigura reconcilierea conturilor interne utilizate pentru inregistrarea operatiunilor specifice gestiunii numerarului.
• Asigura testarea de noi aplicatii sau functionalitati ale sistemelor informatice utilizate in activitatea de gestiune a numerarului.
• Efectuarea prin rotatie, la indicatiile superiorului ierarhic sau functional, a oricarei activitati din cadrul departamentului, cu respectarea criteriilor de calitate si a termenului de finalizare indicat.

Article source: https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/locuri_de_munca/126721/