Saturday, December 4, 2021 1:12

Administrator contracte clienti

     
Posted by on Thursday, July 22, 2021, 16:38
This item was posted in Info Munca and has 0 Comments so far.

Misiune

Descrierea jobului

  • Intocmirea documentelor asociate tranzactiilor noi de leasing sau administrarii contractelor existente;
  • Urmarirea si colectarea tuturor documentelor necesare pentru implementarea contractelor noi in etapa de post-aprobare sau a administrarii contractelor, in conformitate cu cadrul normativ intern (tipizate, documente juridice, contracte, etc)
  • Asigurarea indeplinirii tuturor conditiilor pentru efectuarea platilor finale catre furnizor si pentru implementarea actelor aditionale aferente administrarii contractelor;
  • Verificarea si implementarea contractelor noi , in conformitate cu cadrul normativ intern ;
  • Contactarea clientilor, furnizorilor, partenerilor sau clientilor interni Sogelease in vederea gestionarii portofoliului de clienti si contracte, in conformitate cu cadrul normativ existent

Profil

Cerinte:

  • Abilitati de comunicare si negociere
  • Cunostinte operare PC : MS Office, MS Outlook
  • Studii superioare finalizate
  • Limba Engleza – nivel mediu
  • Experienta in activitati specifice de Back-Office, gestiune documente si operatiuni – reprezinta un avantaj

Descriere

locatie: Turn BRD, Victoriei


Société Générale

Article source: http://jobviewtrack.com/ro-ro/job-184a416c490906004e07541109150115676318010c1de2b0542c1c565a5d104c/c1e4a0fde00b433069b46a796e0e7a10.html