Thursday, March 21, 2019 17:47

CERTSIGN S.A.

     
Posted by on Monday, January 7, 2019, 22:30
This item was posted in Info Munca and has 0 Comments so far.

Scurta descriere a companiei

certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.

Cerinte

Cerinţe:

Studii superioare, de preferat in domeniul economic sau administrativ
Minim 2 ani experiență de muncă și minim 6 luni experiență pe un post de asistent manager
Abilități:
– invățare rapidă și proactivitate

– procesarea de informații din tabele si rapoarte

– planificare, organizare și respectarea termenelor limită

– foarte bună atenție la detalii

– comunicare în scris și oral cu toate nivelurile de management

– lucru în echipă

Persoana ordonată, responsabilă, serioasă, prezentabilă și diplomată
Cunoștințe operare calculator: MS Office, Internet; experiența în utilizarea unui sistem ERP constituie un avantaj
Cunoștințe de limba engleză: nivel avansat.

Responsabilitati

Responsabilităţi:

Asigurarea suportului pentru manageri și colegi în organizarea întâlnirilor interne și externe
Organizarea activităților de protocol
Pregătirea și menținerea evidenței deplasarilor în țară și străinătate
Asigurarea suportului pentru colegii din cadrul societății cu privire la diverse situații specifice: deplasări, cursuri, adeverințe, deconturi, predări documentații etc.
Participarea la ședințele interne și consemnarea subiectelor discutate în minută
Elaborarea și introducerea documentelor de tip cerere în aplicația de document management și asigurarea finalizării procedurii de aprobare
Gestionarea documente pentru semnarea de către Conducerea companiei (documente electronice și mapa cu documente fizice)
Realizarea pontajului lunar
Recepționarea tichetelor de masă și distribuirea acestora către angajați
Este responsabil/ă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (fax-uri, memo-uri, e-mail-uri, note interne). Inregistarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
Întocmirea și traducerea manualelor de utilizare pentru diverse aplicații
Centralizarea necesarului de papetărie, mobilier, echipamente și distribuirea către solicitanţi
Întocmirea deconturilor pentru cheltuielile realizate ca urmare a Cererilor aprobate și transmiterea documentelor către persoana responsabilă cu introducerea datelor în sistemul informatic
Depunerea și ridicarea de numerar din casierie
Întocmirea de repoarte si centralizari diverse.

Article source: https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/locuri_de_munca/114411/