Tuesday, September 25, 2018 17:27

Contexpert

     
Posted by on Wednesday, April 18, 2018, 8:40
This item was posted in Info Munca and has 0 Comments so far.

Scurta descriere a companiei

Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

Cerinte

Pentru clientul nostru, distribuitor oficial pentru branduri renumite de parfumerie si cosmetica, recrutam Secretara / Asistent manager.

Cerinte:

– minim 2 ani experienta pe o pozitie similara
– curs birotica/ secretariat – constituie un avantaj
– cunostinte limba engleza – nivel mediu-avansat
– operare PC: cunostinte bune operare PC MS Office, Word, Excel, navigare internet
– adaptabilitate, punctualitate, simtul raspunderii;
– abilitati comunicare;
– spirit organizatoric;

Responsabilitati

Responsabilitati:

– Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri
– Preia si directioneaza apelurile telefonice
– Mentine evidenta primirii faxurilor, se ocupa de copierea si inregistrarea lor
– Mentine legatura cu agentiile de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul si cazarea, la nivelul solicitat, in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor / partenerilor firmei
– Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent
– Completeaza borderourile pentru Prioripost, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise.
– Programeaza interviurile si audientele.
– Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale.
– Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri.
– Actualizeaza baza de date documente
– Asigurara suportul administrativ pentru toate departamentele firmei
– Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice

Article source: https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/locuri_de_munca/96658/Contexpert/Secretara-/-Asistent-manager