Sunday, August 18, 2019 5:09

Rompetrol – KMG International

     
Posted by on Friday, July 19, 2019, 5:52
This item was posted in Info Munca and has 0 Comments so far.

Scurta descriere a companiei

Rompetrol, part of KMG International, is the place where thousands of minds spread throughout 11 countries are connecting to each other to create the energy we all need to get further. You may think of us as an Oil Gas powerhouse, which combines the strength of the experienced with the eagerness of the new.
This is how we grew over the past 40 years into a group of true professionals, specialized in diverse fields of work: Trading, Refining Petrochemicals, Retail, Industrial Services.
We believe that through trial and perseverance, true ambition is inspired and success achieved. With this reasoning, we intend to welcome you to our Rompetrol family and help you reach your full potential. So, are you ready to begin or continue your career, in a diverse and fulfilling environment?

Cerinte

–     Studii superioare – profil economic;
–     Experienta profesionala in domeniul financiar – minimum 5 ani;
–     Cunostinte solide de raportare si modelare financiara;
–     Limba engleza – nivel mediu;
–     Cunostinte MS Office (Excel) – nivel avansat;
–     Capacitate de analiza si sinteza;
–     Persoana organizata, cu capabilitati de prioritizare a task-urilor;
–     Abilitatea de a lucra sub presiune si cu deadline-uri.

Responsabilitati

–     Intocmeste si coordoneaza procesul de intocmire a bugetului pentru planurile anuale si planurile strategice ale companiei, conform calendarului de raportare aplicabil la nivel de Grup;
–     Pregateste si revizuieste rapoartele financiare lunare, prezentarile si analiza variatiei pentru managementul companiei, raspunzand de imbunatatirea continua a rapoartelor, astfel incat sa asigure o analiza de business eficienta si de inalta calitate; –     Masoara, monitorizeaza si raporteaza indicatorii cheie de performanta (KPIs), in vederea emiterii facturilor lunare pentru cheltuielile estimate/facturilor trimestriale pentru cheltuielile actuale, identificarii factorilor critici de succes ai organizatiei si urmaririi stadiului indeplinirii obiectivelor stabilite;
–     Intocmeste si pregateste rapoarte ad-hoc, analize, prezentari si recomandari pentru management;
–     Mentine modelele financiare actuale functionale si modelele standard, contribuind totodata la dezvoltarea unor noi modele financiare;
–     Ofera suport pentru inchiderile contabile lunare si pentru auditul financiar;
–     Participa/coordoneaza la proiectele companiei pe aria sa de responsabilitate;
–     Participa la intocmirea procedurilor, politicilor si a altor documente de reglementare ale companiei.

Article source: https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/locuri_de_munca/128754/